شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب فرزندار شدن | تعبیر خواب

تعبیر خواب فرزند دار شدن چیست ؟ | تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر معبران مختلف

در زیر تعبیر خواب فرزندار شدن از نظر معبران مختلف را میخوانید.

تعبیر خواب فرزند دار شدن چیست ؟ | تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر معبران مختلف

به گزارش شمانیوز : تعبیر خواب فرزندار شدن معانی مختلفی دارد. برخی تعبیر خواب فرزند دار شدن را دستاوردهای خوب معنا کرده اند. برخی دیگر تعبیر خواب فرزند دار شدن را ، وارد مرحله جدید شدن بیان می کنند. در ادامه تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر معبران مختلف را میخوانید. 

 

 

تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر محمد ابن سیرین 

اگر در خواب ببینید که صاحب فرزند دختری شدید، به منزله صحت و سلامت جسم بوده و در عین حال از سوی اعضای خانواده و یا خویشان به خوشحالی می‌رسید.

اگر در خواب فرزند متولد شده دختر بود، بدانید که در واقعیت با جنسیت پسر به دنیا می‌آید.

خوابی که در آن نظاره شود فرزند پسری متولد شد، بدانید که در واقعیت دختری به دنیا می‌آید.

تعبیر خواب

تعبیر خواب فرزند دار شدن دیگران

اگر در خواب شخص دیگری را ببینید که صاحب فرزندی شد، بدانید که افراد بدخواه و کینه توزی که در پیرامون شما حضور دارند در اجرای برنامه های پلید ناکام می‌مانند. از این رو دیدن این رویا بسیار نیک بوده و شرایط خوبی را برای خواب بیننده به ارمغان می‌آورد.

معبرین غربی معتقدند اگر در خواب نظاره‌گر به دنیا آمدن کودک برای شخص دیگری باشید، به مفهوم پیروزی و دستاوردهای اقتصادی و مالی برای شما می‌باشد.‌

چنانچه مردی در خواب شاهد فارغ شدن و بچه دار شدن کس دیگری بود، تعبیر به وارد شدن در دوره‌ای است که در شغل و حرفه دچار رکود شده و با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

در حالت کلی دیدن زایمان و فارغ شدن کس دیگر برای خواب بیننده خوب بوده و به منزله راست کرداری و پایان یافتن چالش‌های سخت در زندگی می‌باشد.

 

تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی معتقد است نظاره کردن رویایی که صاحب فرزند پسر می شوید، تعبیر به پریشانی و نگرانی از جهت موضوعاتی برای رویابین و اعضای خانواده اش می شود.

هنگامی که سلطان و حاکمی در خواب مشاهده کند همسرش دختری به دنیا آورد، خبر از افزوده شدن بر اموال و دارایی های او می دهد.

اگر مردی در خواب دختری به دنیا بیاورد، اشاره به مشکلات و شرایطی است که موجب پریشانی می شود.

 

تعبیر خواب فرزندار شدن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی بیان کرده اگر زنی باردار در خواب ببیند که بچه دار شده است، احتمالا تعبیر به منزله قرار گرفتن در معرض گناه است.

چنانچه کسی در خواب همسرش را آبستن ببیند، ولی در واقعیت باردار نبود، تعبیر به آن است که وظایف و مسئولیت خطیری بر دوش او گذاشته می‌شود که از آن سبب رنج و زحمت زیادی متحمل خواهد شد.

هنگامی که زنی در رویا خودش را در شکل و شمایل باردار نظاره کند ولی در زندگی چنین نباشد، ممکن است با نگرانی و اندوهی مواجه شود که بر اساس بزرگ بودن شکمش متفاوت است.

رویایی که در آن خانم بارداری را در میان کوچه نظاره کنید، معنای مطلوبی نداشته و خبر از شرایط ناهموار زندگی می‌دهد.‌

 

تعبیر خواب فرزند دار شدن از نظر امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب بچه دار شدن فرموده اند:

چنانچه زنی در خواب ببیند که صاحب فرزندی شد که دختر بود، به این معناست که یکی از فرزندان ذریه و نسل او به مقام و مرتبه خوبی دست یافته و در بین اقوام و خویشان به رفعت می رسد. در صورتی که در آن رویا فرزند متولد شده پسر بوده و بلافاصله نوزاد پس از تولد شروع به صحبت کرد، احتمالا نشان از پایان عمر رویابین می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی