شمانیوز
شما نیوز

پست بانک

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات شد

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب و موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه‌ی این جشنواره شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات شد

دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر حوزه فاوا با معرفی چهره برگزیده پژوهشی حوزه فاوا و پژوهشگر برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های وابسته در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

بنابراین گزارش محمد رضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به عنوان  پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه ی این جشنواره شد.

در متن لوح پژوهشگر برگزیده با توشیح سید محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات  آمده است:

پژوهشگر برگزیده و تلاشگر ارجمند جناب آقای دکتر محمد رضا قادری گرکانی انتخاب جنابعالی را بعنوان پژوهشگر برگزیده شرکت ملی پست در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۲ تبریک عرض می نمایم.

شایسته است از جنابعالی که با تلاش، نواندیشی و نوآوری خود به توسعه و ترویج علم و فناوری در کشور عزیزمان کمک نموده و در تحقق اهداف کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش موثری داشته اید، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

 آرزومند توفیقات روزافزون و درخشش همیشگی جنابعالی در مسیر پژوهشگری و خدمت به ایران اسلامی بوده و امیدوارم با هم افزایی توانمندی های همه پژوهشگران فرهیخته عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افق روشنی درتحقق چشم انداز آینده کشور عزیزمان پدیدار آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied