شمانیوز
شما نیوز

حامد عنقا

باردیگر؛ تقابل خیر و شر در سریال حامد عنقا

حامد عنقا همانند سریال قبلی‌اش یعنی «آقازاده» که تقابل خیر و شر را به دو وزنه و قطب متضاد تبدیل کرده بود و مخاطب را بر آن می‌داشت که این تقابل را دنبال کند، حالا در «گناه فرشته» نیز ترکیب حضور امیر آقایی و شهاب حسینی را در دو قطب مختلف قرار داده که می‌تواند به جذابیت‌های این اثر بیفزاید.

باردیگر؛ تقابل خیر و شر در سریال حامد عنقا

به گزارش شمانیوز: یکی از جذابیت‌های ساخت سریال به خصوص در ژانر درام معمایی استفاده از ترکیب بازیگرانی است که می‌توانند با یکدیگر مچ شده و فضای واقعی‌تری به داستان بدهند. شاید نمونه آخری که می‌توان برای ترکیب برنده بازیگران به یاد آورد سریال «پوست شیر» باشد. جایی که نعیم با حضور رضا پروانه توانست به یک شخصیت مهم و تاثیرگذار تبدیل شود و در پیشبرد درام به عنوان عنصر محرک کار کند.

از سوی دیگر همواره خیر و شر در تقابل با یکدیگر می‌توانند به همدیگر انرژی داده و از این طریق اگر وزن هر دو سوی ماجرا به اندازه‌ای باشد که تقابل و حس توامان دافعه و جاذبه را ایجاد کنند موتور محرک سریال به خوبی در ریتم اصلی خود به حرکت ادامه دهد.

سریال «گناه فرشته» قرار است با انبوهی از بازیگران نامدار از روز اول دی ماه پخش شود. درام پرتعلیق «گناه فرشته» درباره داستان یک وکیل دادگستری است که درگیر پرونده قتلی می‌شود که دختری به نام فرشته در آن بی گناه است اما نمی‌تواند بی‌گناهی‌اش را ثابت کند.

حامد عنقا همانند سریال قبلی‌اش  یعنی «آقازاده» که تقابل خیر و شر را به دو وزنه و قطب متضاد تبدیل کرده بود و مخاطب را بر آن می‌داشت که این تقابل را دنبال کند، حالا در «گناه فرشته» نیز ترکیب حضور امیر آقایی و شهاب حسینی را در دو قطب مختلف قرار داده که می‌تواند به جذابیت‌های این اثر بیفزاید.

شهاب حسینی سومین تجربه بازیگری در نمایش خانگی را بعد از سریال «شهرزاد» و «پوست شیر» پشت سر می‌گذارد و نشان می‌دهد در انتخاب‌هایش با وسواس بیشتری حرکت می‌کند تا کارنامه حضورش در نمایش خانگی معطوف به آثار با کیفیت باشد.

از سوی دیگر امیر آقایی نیز که پیش از این در نقش نیما بحری در سریال «آقازاده» خوش درخشیده بود در سریال «خون‌سرد» نیز در نقش یک دکتر کالبدشکاف پزشکی قانونی که قاتل آدم بدهای داستان است بازی قابل قبولی ارائه داد. حالا تقابل و حضور این دو بازیگر که از وزن‌های مهمی در بازیگری برخوردارند می‌تواند این سریال را به یکی از تماشایی‌ترین محصولات نمایش خانگی بدل کند. باید منتظر «گناه فرشته» و بازی شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی و امیرآقایی در نقش نوید عشیری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied