شمانیوز
شما نیوز

استقلال خوزستان | پرسپولیس

اخبار ورزشی | نتیجه نیمه اول بازی استقلال خوزستان _ پرسپولیس +فیلم

در چهارچوب لیگ برترفوتبال ایران تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند.

اخبار ورزشی | نتیجه نیمه اول بازی استقلال خوزستان _ پرسپولیس +فیلم

به گزارش شمانیوز : تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با وقفه‌ای طولانی مدت مواجه شد.

ابتدا و در دقیقه ۶ روی اشتباه علیرضا بیرانوند و خط دفاعی تیم پرسپولیس، جواد آقایی پور موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند. اما در دقیقه ۳۳ کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت و در محوطه جریمه استقلال خوزستان، بازیکن این تیم روی میلاد سرلک مرتکب خطا شد تا داور برای سرخپوشان پنالتی اعلام کند.

پس از اعلام پنالتی سید سیوس پورموسوی به نشانه اعتراض تیم خود را فراخواند تا در زمان بازی دقایقی وقفه به وجود بیاید. این دیدار پس از حدود ۷ دقیقه توقف آغاز شد و پرسپولیس توسط کنعانی زادگان پنالتی اش را گل کرد.

گل اول استقلال خوزستان 

استقلال خوزستان یک - پرسپولیس صفر( دقیقه ۶: جواد آقایی پور): حرکت از سمت چپ بازیکنان استقلال خوزستان با دفع ناقص بیرانوند همراه شد و در ریباند آقایی پور با ضربه سر اولین موقعیت تیمش را به گل تبدیل کرد.

گل اول پرسپولیس

استقلال خوزستان یک - پرسپولیس یک( دقیقه ۳۹: حسین کنعانی): کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و پس از یک مکث قبل از ضربه توپ را خلاف جهت گروسیان وارد دروازه حریف کرد.

 

توقف بازی برای بار دوم

در دقیقه ۴۲ به دلیل مزاحمت هواداران برای کمک داور بازی بار دیگر متوقف شد. نیمه اول بازی بعد از 14 دقیق وقت اضافه به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied