شمانیوز
شما نیوز

تیم فوتسال رامک بر قله افتخار ورزش کشور

موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی پیوسته است

شرکت فراورده‌های لبنی رامک در پیامی با تبریک صعود تیم فوتسال این شرکت در مسابقات لیگ کارگری ایران، موفقیت به دست آمده را حاصل یک کار تیمی قوی عنوان کرد که با قدرت بیشتری در تمامی عرصه‌های فعالیتی رامک با جدیتی بیشتر تداوم خواهد داشت.

موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی پیوسته است

به گزارش شمانیوز ، راهیابی تیم فوتسال رامک به مرحله نهایی مسابقات لیگ کارگری کشور، اتفاقی درخشان در عرصه ورزشی این شرکت می‌باشد که ضمن عرض تبریک به تمامی دست‌اندرکاران فراورده‌های لبنی رامک و اعضای این تیم، آرزوی کسب جایگاه‌های برتر را برای آنها داریم.  

به گزارش روابط عمومی شرکت فراورده‌های لبنی رامک نیز در پیامی این موفقیت را حاصل تلاش‌ تمامی اعضای تیم فوتسال و حمایت‌های این شرکت دانست که نقطه شروعی برای دستیابی به صعودهای آینده در تمامی مراحل خواهد بود. 

در این پیام آمده است: «صعود پرافتخار تیم فوتسال رامک در مسابقات لیگ کارگری کشور و راهیابی به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات و مرحله نهایی از بین 30 تیم شرکت‌کننده، نشان از لیاقت و شایستگی شما عزیزان دارد. 

این قهرمانی، یک دستاورد بزرگ و فرصتی مناسب برای تقدیر از عزیزانی است که عاشقانه تلاش کردند و توانستند با لطف خدا ، حمایت هیات مدیره ، مدیرعامل ، مدیران ، همکاران رامک و کار تیمی به این موفقت ارزنده دست یابند.  

اینک بر خود لازم می دانیم این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ رامک تبریک گفته و از دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان پرتلاش تیم تقدیر نماییم. 

موفقیت‌های روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم. »

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied