شمانیوز
شما نیوز

دسر مگنولیا | طرز تهیه دسر مگنولیا

برای شب یلدا یک دسر خاص و ساده آماده کن | طرز تهیه دسر مگنولیا با طعم معرکه + فیلم

در ویدیو زیر به شما طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه مناسب برای شب یلدا را آموزش میدهیم.

برای شب یلدا یک دسر خاص و ساده آماده کن | طرز تهیه دسر مگنولیا با طعم معرکه + فیلم

به گزارش شمانیوز دسر مگنولیا یکی از انواع دسرهای خوشمزه و لاکچری است که مناسب پذیرایی در مهمانی ها می باشد. این دسر بسیار خوشمزه و لذیذ است. دسر مگنولیا را با رسپی های مختلفی درست میکنند. برای طرز تهیه دسر مگنولیا همراه ما باشید. 

 

مواد لازم برای دسر مگنولیا

1 لیتر شیر

2 عدد زرده تخم مرغ

1 لیوان آرد

1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

80 گرم شکلات سفید (50 گرم هم میشه)

کمی وانیل

از نصف لیوان کمی بیشتر شکر

یک پاکت خامه مایع (یا خامه صبحانه)

طرز تهیه دسر مگنولیا

شیر ، زرده تخم مرغ ، آرد و نشاسته را داخل قابلمه بریزید و خوب هم بزنید سپس روی اجاق تا وقتی که قوام بگیرد مدام هم زده بپزید. وقتی قوام گرفت اجاق را خاموش کنید و بلافاصله شکلات سفید را اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات آب شود. روی کرم سلفون بکشید طوریکه با سطح کرم در تماس باشد و صبر کنید تا خنک شود. سپس در یخچال بذارید و 5_4 ساعت نگه دارید. میتوانید از شب قبل هم آماده کنید. سپس خامه صبحانه را اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید. اگر خواستید قوامش کمی رقیق تر شود میتوانید کمی شیر اضافه کنید و هم بزنید.

بیسکوییت های خرد شده را داخل ظرف سرو بریزید سپس میوه بذارید (با موز ، توت فرنگی و تمشک خوشمزه تر میشود) سپس مجدد کرم و در آخر بیسکوییت بریزید. میتوانید مثل فیلم کمی گاناژ هم بریزید. نصف پاکت خامه صبحانه را گرم کنید 100 گرم شکلات اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات آب شود. این سس شکلاتی را مثل فیلم اضافه کنید نوش جان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied