شمانیوز
شما نیوز

فاطمه گودرزی

حافظ خوانی فاطمه گودرزی در شب یلد | فاطمه گودرزی در شب یلدا پیداش شد

یکی از ویژگی‌هایی که شب یلدا را خاطره‌انگیزتر و دلنشین‌تر می‌کند بازی و سرگرمی‌هایی است که به صورت جمعی و در دورهمی های فامیلی برگزار می‌شود.

حافظ خوانی فاطمه گودرزی   در شب یلد  | فاطمه گودرزی در شب یلدا پیداش شد

به گزارش شمانیوز؛ فاطمه گودرزی متولد 19 تیر 1342 در تهران است فاطمه گودرزی بازیگر تلویزیون ایرانی است نام اصلی فاطمه گودرزی گیتی است.  فاطمه گودرزی متولد تهران از پدر و مادر اهل بروجرد لرستان می باشد نام اصلی اش گیتی است و در سال 1361 وقتی دختر 19 ساله بود دوره دوساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها وارد عرصه تئاتر شد.

فاطمه گودرزی

 حالا هرقدر این جمع فامیل و دورهمی بزرگ‌تر باشد و افراد بیشتری در بازی مشارکت کنند، خاطرات شیرین‌تری می‌سازند. فاطمه گودرزی هنرمند پیشکسوت کشورمان بازی و سرگرمی را ویژگی جشن یلدای خانواده پرجمعیتشان نام برده و می‌گوید: ما یک جمع ۵۰-۶۰ نفره شامل خواهر و برادر و خواهرزاده و برادرزاده هستیم و هر سال شب یلدا به نوبت در منزل یکی جمع می‌شویم و بعد از صرف شام و خوردن خوراکی های متداول یلدایی مشغول بازی‌هایی مثل پانتومیم، مافیا، بطری بازی، اسم و فامیل و... و. می شویم.» گودرزی با بیان اینکه امسال منزل یکی از خواهرزاده‌ها دعوت هستیم، تاکید می‌کند: «البته گرفتن فال حافظ را هم فراموش نمی‌کنیم و یکی از خواهرزاده‌ها که استاد ادبیات فارسی است، با تفال به دیوان خواجه شیراز طولانی‌ترین شب سال را برایمان شیرین‌تر می‌کند.

 

حجم فایل صوتی:567.42K | مدت زمان فایل صوتی :00:01:12
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied