شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

پیش بینی هواشناسی کشور در چند روز آینده | پیش بینی وزش باد و بارش برای برخی مناطق

سازمان هواشناسی کشور برای برخی نقاط وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

پیش بینی هواشناسی کشور در چند روز آینده | پیش بینی وزش باد و بارش برای برخی مناطق

به گزارش شمانیوز : کارشناس هواشناسی اعلام کرد : از جمعه (۱ دی) سامانه بارشی از سمت غرب به کشور وارد می‌شود. جمعه بعد از ظهر نیز در شمال غرب ارتفاعات البرز بارش و وزش باد را خواهیم داشت.
گودرزی درباره بارندگی اول هفته آینده نیز خاطرنشان کرد: شنبه (۲دی) در ارتفاعات غربی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارندگی رخ پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی

آسمان تهران تقریبا تا اوایل هفته آینده آسمان تهران غبارآلود خواهد بود و از اوایل هفته آینده هوای تهران صاف می‌شود. شنبه (۲ دی) برای تهران بارش پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت. بیشینه دمای تهران هم ۱۲ درجه سانتی‌گراد اعلام شده‌است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای فیروزکوه و فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

شنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی مناطق بوشهر و فارس بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied