شمانیوز
شما نیوز

منوچهر هادی

سرنوشت سوفیا هادی بعد از طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر چه شد؟

استوری مشکوک یکتا ناصر که بوی جدایی می‌دهد. حال منوچهر هادی در جواب یکتا خانوم استوری طعنه آمیزی منتشر کرده است.

سرنوشت سوفیا هادی بعد از طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر چه شد؟

به گزارش شمانیوز؛ منوچهر هادی کارگردان معروف سینمای ایران می باشد. منوچهر هادی مدتی است که از همسرش یکتا ناصر جدا شده است. به تازگی کارگردان مشهور کشورمان یک ویدیوی جالب از لحظات عاشقانه با دخترش را منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. بعد از یک سال و نیم که از طلاق جنجالی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر می گذرد ؛ آقای کارگردان وقت زیادی را صرف دخترش سوفیا می کند و بیشتر اوقات با هم هستند و این شایعه را به وجود آورده که سوفیا بعد از جدایی با پدرش زندگی می کند ولی این در حد شایعه هست و هنوز مشخص نیست این دختر زیبا با پدر زندگی می کند یا مادر؟

منوچهر هادی

طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی فاش شد

استوری جدید یکتا ناصر در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.استوری مشکوک یکتا ناصر که بوی جدایی می‌دهد. حال منوچهر هادی در جواب یکتا خانوم استوری طعنه آمیزی منتشر کرده است.

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ گلپایگان) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌فارسی‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردانان پول‌ساز بشمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی