شمانیوز
شما نیوز

معلمان آموزش وپرورش

استخدام معلمان آموزش وپرورش رقم خورد

با توجه بر انتشار اخبار متنوعی در خصوص جذب و استخدام نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش، ممنوعیت استخدام این نیروها، امکان شرکت نیروهای خرید خدمات در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر اخبار مشابه، کارشناسان واحد خبر ایران استخدام در ادامه جزئیات مهم اخبار را گردآوری نموده‌اند.

استخدام معلمان آموزش وپرورش رقم خورد

به گزارش شما‌نیوز؛ بر اساس اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش: از جمله همکاری با نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش جهت رفع کمبود معلم صدق می‌کند. نیروهای خرید خدمات را می‌توانیم نه برای کلاس بلکه برای گروه اداری آموزش و پرورش جذب کنیم و معلمان خودمان که در فضای اداری هستند را در بخش آموزش قرار دهیم.

با توجه بر انتشار اخبار متنوعی در خصوص جذب و استخدام نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش، ممنوعیت استخدام این نیروها، امکان شرکت نیروهای خرید خدمات در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سایر اخبار مشابه، کارشناسان واحد خبر ایران استخدام در ادامه جزئیات مهم اخبار را گردآوری نموده‌اند.

بر اساس اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش: از جمله همکاری با نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش جهت رفع کمبود معلم صدق می‌کند. نیروهای خرید خدمات را می‌توانیم نه برای کلاس بلکه برای گروه اداری آموزش و پرورش جذب کنیم و معلمان خودمان که در فضای اداری هستند را در بخش آموزش قرار دهیم.

مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است: این‌ نیروها هم باید پس از آزمون کتبی مورد ارزیابی تکمیلی قرار گیرند و در صورت احراز شایستگی جذب شوند.

در ادامه گلچینی از آخرین اخبار منتشر شده در خصوص جذب و استخدام نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش گردآوری شده است. در صورت انتشار اخبار جدید بصورت لحظه به لحظه در این صفحه اطلاع رسانی انجام خواهد شد. شما می‌توانید با زدن بر روی عنوان هر خبر، جزئیات کامل را مشاهده نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied