شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

پیش بینی سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور | این استانها منتظر بارش باران و برف باشند

سازمان هواشی درباره وضعیت آب و هوایی کشور برای برخی نقاط بارش باران و رعد و برق و برف پیش بینی کرده است.

پیش بینی سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور | این استانها منتظر بارش باران و برف باشند

به گزارش شمانیوز : بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان،‌ خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

شدت بارش‌های امروز برای استان‌های کرمانشاه،‌ غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب بارش روی می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه برای کشور جو آرام و پایداری پیش بینی شده و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود. از سه‌شنبه تا پنجشنبه با توجه به پایداری و سکون هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می‌رود.

امروز در شمال غرب،‌غرب، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز،‌غرب سواحل دریای خزر، دوشنبه در شمال غرب،‌ شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید روی می‌دهد. دریای خزر فردا و از دوشنبه تا پنجشنبه خلیج‌فارس مواج است.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied