شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر

یکتا ناصر بعد از جدایی از منوچهر هادی دست به افشاگری زد | یکتا ناصر نمیزاشت منوچهر هادی با بازیگران کار کند؟

یکتا ناصر که این روزها با ماجرای جدایی اش از منوچهر هادی مورد بحث قرار گرفته است صحبت های تازه ای راجع به زندگی اش با منوچهر هادی کرد.

یکتا ناصر بعد از جدایی از منوچهر هادی دست به افشاگری زد | یکتا ناصر نمیزاشت منوچهر هادی با بازیگران کار کند؟

به گزارش شمانیوز،  یکتا ناصر بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران که این روزها با انتشار جدایی اش از منوچهر هادی و حضوردو نفره در جشن تولد دخترشان در صدر اخبار و سوژه ها قرار دارد، در جدیدترین مصاحبه خود حرف های تازه ای در مورد بازی در فیلم های همسر سابقش زد و بار دیگر زندگی خصوصی او زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفت.  پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. یکتا ناصر با منوچر هادی ازدواج کرده و متاهل است. یکتا ناصر یک دخر به نام سوفیا دارد. یکتا ناصر در سریال دل نیز حضور داشت.

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در سریال نیسان آبی 2 در ویدئویی که به تازگی از وی در فضای مجازی منتشر شده است به حواشی درمورد اثرگذاری اش در انتخاب بازیگر در فیلم های منوچهر هادی می گوید:

سالها شنیده بودم که می گفتن تو اجازه ندادی که آقای هادی با ما کار کنه، حالا چه بیشتر خانم ها، در صورتی که نه تنها این نبود.

یکتا ناصر

خیلی وقت ها اتفاقا مثلا یه آدمی رو دوست نداشتم باهاش کار کنم به هر دلیلی و فکر می کردم بازیگر خوبی نیست که اسمشون پیش اسم من بیاد، حتما (منوچهر هادی) پای حرفشون می ایستادن و برای من هم اتفاقا خوب بود و احساس می کردم ما تونستیم این همکاری رو داشته باشیم.

یکتا ناصر

مثلا حتی سریال دل، نقشی که خانم ساره بیات بازی کرد، در واقع نقش اول ایشون بود اما نقش من فراز و فرود زیادی داشت و نقشی که خانم بیات بازی کرد، نقش سختی نبود چون خیلی چیزی نداشت، من هیچ وقت نگفتم این نقش رو بده من بیشتر و....

یکتا ناصر

مثلا نیسان آبی رو فیلمنامه اولیش برام بامزه بود اما بازیم رو دوست نداشتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied