شمانیوز
شما نیوز

بهره‌مندی از سرمایه مدیریتی صنعت بیمه در سندیکای بیمه‌گران؛

دیر اما درست

طی روزهای اخیر انتشار چند خبر در زمینه انتخاب رییس و اعضای برخی کمیسیون‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران، تحسین بسیاری از کارشناسان و ناظران صنعت بیمه را برانگیخته است.

 دیر اما درست

رسانه‌ای شدن خبر انتخاب یعقوب رشنوادی مدیرعامل سابق بیمه سرمد به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، هادی اویارحسین مدیرعامل بیمه پارسیان به عنوان رئیس کمیسیون فنی و سیدرسول تاج‌دار مدیرعامل سابق بیمه البرز به عنوان رئیس کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران ایران موجی از رضایت‌مندی را در صنعت بیمه رقم زده است.

در کنار این اسامی که جزو خوشنام‌ترین و موفق‌ترین مدیران صنعت بیمه طی سالهای اخیر محسوب می‌شوند، وجود اسامی اعضای این کمیسیون‌ها نیز وزن بسیار بالایی به کمیسیون‌های سندیکای بیمه‌گران ایران بخشیده است. حضور چهره‌های شناخته‌ شده، متخصص و محبوب در صنعت بیمه از جمله علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر، داریوش محمدی مدیرعامل سابق بیمه ایران معین، مفید امینی مدیرعامل بیمه معلم، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، عبدالله سلطانی‌ثانی مدیرعامل بیمه سینا، حجت بهاری‌فر مدیر عامل سابق بیمه ما، مجید بنویدی مدیرعامل بیمه اتکایی آوای پارس، علی صلاحی‌نژاد قائم مقام بیمه دی و غیره نوید روزهای بسیار خوبی را در سندیکای بیمه‌گران ایران می‌دهد.

هر چند این انتخاب‌های درست و مبتنی بر شایسته سالاری بسیار دیر اتفاق افتاده، اما می‌توان آن را به فال نیک گرفت و نشانه‌ای از تغییرات مثبت و حرکت رو به جلوی سندیکا قلمداد کرد. استفاده از سرمایه کم نظیر مدیریتی در صنعت بیمه برای حال و آینده این صنعت ظرفیتی ارزشمند محسوب می‌شود که بابد قدر آن را دانست و به نحو مطلوبی برای دستیابی به اهداف بلند مدت صنعت بیمه از آن استفاده کرد.

امیدواریم افراد انتخاب شده به عنوان رییس و اعضای این سه کمیسیون نیز به نحوی عمل کنند که پس از مدتی شاهد درخشش عملکرد واقدامات و به بار نشستن عینی برنامه‌هایشان باشیم کل فعالین صنعت بیمه از نتایج و ثمرات حضور آنها بهره‌مند شوند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied