شمانیوز
شما نیوز

جدی در گفتگو با شمانیوز:

عملکرد بانک سینا در حوزه تقویت تولیدات روستایی و اشتغالزایی مطلوب است

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ورود بانک سینا به حوزه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی و کار در مناطق هدف می‌تواند اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزند.

عملکرد بانک سینا در حوزه تقویت تولیدات روستایی و اشتغالزایی مطلوب است

علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره عملکرد بانک سینا اظهار کرد: روستاها و برخی شهرهای کوچک کشور به شدت در محرومیت قرار دارند و لازم است که بانک سینا به منظور محرومیت‌زدایی از این مناطق ورود جدی داشته باشد تا اشتغال خرد در چنین مناطقی ایجاد شوند.

وی افزود: توانمندسازی روستاییان و ساکنان شهرهای کوچک می‌تواند به محرومیت و تقویت اقتصاد مناطق کمک کند و البته بانک سینا کارها خوبی را انجام داده و گام‌های قابل قبولی را برداشته است. 

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: یکی دیگر از کارهایی که بانک سینا و به تبع آن بنیاد مستضعفان باید انجام دهند این است که به کارآفرینان حرفه‌ای کمک کنند تا اشتغال پایدار ایجاد شود و ارزش افزوده به همراه داشته باشد ولی احساس من این است که کمی در این قضیه با مشکل و ضعف‌هایی مواجه هستیم و به صنف‌هایی بیشتر بها داده شده و یا منابع پرداخت می‌شود که خیلی در توسعه پایدار مناطق نقشی ندارند.

جدی بیان کرد: اما به طور کلی بانک سینا در مناطق هدف عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و توانسته به رشد و توسعه اقتصاد مناطق و اشتغالزایی کمک کند. 

وی گفت: ورود بانک سینا به حوزه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی و کار در مناطق هدف می‌تواند اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزند. این بانک باید همواره برروی تولیدات روستایی و توانمندسازی تمرکز داشته باشد و هیچگاه از این دو موضوع مهم غفلت نکند. به نظر من این مزیت بانک سینا محسوب می‌شود که خیلی از بانک‌ها از آن بی‌بهره‌اند و باید بر روی این مزیت کار بیشتری انجام دهد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن کشور در پایان تأکید کرد که عملکرد بانک سینا در عرصه نظام بانکداری قابل قبول است و این بانک خیلی به موضوعات حاشیه‌ای نپرداخته و به صورت تخصصی به حوزه بانکداری و محرومیت‌زدایی ورود کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied