شمانیوز
شما نیوز

سعید عزت اللهی | صحبت های سعید عزت اللهی

ویدیو | صحبت های عزت اللهی در مورد حواله های خودرو بازیکنان تیم ملی

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی با حضور در یک برنامه درباره حواله های خودرو بازیکنان تیم ملی توضیحاتی ارائه داده است.

ویدیو | صحبت های عزت اللهی در مورد حواله های خودرو بازیکنان تیم ملی

به گزارش شمانیوز : سعید عزت اللهی بازیکن فوتبال ایرانی است. سعید عزت اللهی در پست هافبک بازی میکند. سعید عزت اللهی در تیم  وایله بلدکلوب دانمارک حضور دارد. ماجرای پاداش تیم ملی و حواله خودرو به بازیکنان همچنان موضوع داغ این روزهای فوتبال ایران است. سعید عزت اللهی پیرامون حواله خودرو و حواشی این موضوع جنجالی اظهار نظر کرد. در ادامه صحبت های سعید عزت اللهی درباره حواله های خودرو بازیکنان تیم ملی را می شنوید.

رسانه‌ها مردم را در مقابل بازیکنان قرار دادند

عزت‌اللهی درمورد حواله‌های جنجالی خودرو، گفت: من به نمایندگی از بازیکنان و کادر تیم ملی در این رابطه صحبت می‌کنم، ما در این مدت با توجه به شرایط سختی که مردم داشتند اصلا به خودمان اجازه نداده بودیم که در این رابطه اظهار نظر کنیم، اما بعضی رسانه‌ها با شیطنت و سوءاستفاده، بازیکنان تیم ملی را مقابل مردم قرار دادند. این مجوزها بابت صعود به جام جهانی بود که یک سال و نیم قبل باید دریافت می‌کردیم که متاسفانه دریاف نکردیم. این حواله کاملا قانونی بود، هیچ رانت، سوءاستفاده‌ و کار غیر قانونی در روند آن انجام نشده است.

 

حواله‌های خودرو درخواست بازیکنان و کادر تیم ملی نبود

وی افزود: تیم‌های تمام دنیا وقتی به جام جهانی صعود می‌کنند، ۳۰ الی ۴۰ درصد پاداش صعود برای بازیکنان آن تیم است، ولی ما این پاداش فیفا را دریافت نکردیم. این مجوزها درخواست بازیکنان و کادر تیم ملی نبوده است. بازیکنانی که این حواله‌ها را گرفتند، ۱۶۰ درصد مالیات گمرکی و ۴ درصدِ قیمت ماشین، مالیات به اداره دارایی داده‌اند. خودروها الان در پارکینگ خانه‌هاست تا پلاک شود. این حواله‌های خودرو خیلی هم بد نبوده و ارز وارد کشور شده است. ما آرزو داریم که همه ورزشکارانی که برای این کشور تلاش می‌کنند بتوانند کم‌ترین حق خود را دریافت کنند و این پاداش‌ها را فقط برای فوتبالیست‌ها نمی‌خواهیم. الان بازیکنانی که هزینه‌کردند باید مدیریت شود. از کیومرث هاشمی، مهدی تاج و همه مسئولانی که در دیوان عدالت کشور هستند خواهش می‌کنم در فاصله کمی که تا جام ملت‌های آسیا مانده، این مشکل را حل کنند تا از نظر ذهنی روی بازیکنان تأثیرگذار نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied