شمانیوز
شما نیوز

به همت شرکت تحقیق و توسعه فناوری‌های خودرو (جتکو) برگزار می‌شود

وبینار رایگان «دینامیک خودرو؛ طراحی سیستمی و فناوری‌های نوین»

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو با عنوان کلینیک فناوری خودرو، به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وبینار رایگان «دینامیک خودرو؛ طراحی سیستمی و فناوری‌های نوین»

این وبینار سه‌شنبه پنجم دی ماه با موضوع «دینامیک خودرو؛ طراحی سیستمی و فناوری‌های نوین» به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این وبینار چگونگی عبور هر شاخه طراحی اعم از کارکرد، کنترل، سازه، ایمنی، آلایندگی، مکانیزم، آیرودینامیک، دوام و کیفیت از مسیر دینامیک خودرو تشریح خواهد شد. دینامیک خودرو سلطه خود را بر تمامی مراحل فرآیند طراحی، با احاطه بر عملکرد مگاماژول‌های خودرو دیکته می‌کند و با نگاه به اندرکنش میان سامانه‌‌های اصلی خودرو و الزامات طراحی، اطمینان حاصل می‌کند که تمامی اهداف برای نیل به یک محصول کارا، آسوده و بهینه برآورده شده است.

رهاورد دانش دینامیک خودرو برای مهندسان خودرو توانایی همانندسازی خودرو و زیرسیستم‌های آن و بررسی اثر پارامترهای گوناگون خودرو بر کارکرد کلی آن است. از سوی دیگر ارتباط زیادی با خواست خریدار خودرو داشته و با دیدگاه اقتصادی می‌توان گفت که این دانش، بیان ریاضی خواست مشتری (راحتی، ایمنی و عملکرد خوب) از خودرو است.

در این نشست علاوه بر امکان پرسش و پاسخ، نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مرتبط نیز اعلام خواهد شد.

در این وبینار سرفصل‌هایی همچون مبانی دینامیک خودرو (کارکرد، فرمان‌پذیری، سواری)، الزامات طراحی خودرو و فرآیند طراحی، مگاماژول‌های پلتفرم (زنجیره توان، ترمز، تعلیق و فرمان عملکردی و سیستم‌های کنترل خودرو (کنترل پایداری، فرمان برقی و خودگردانی، پرهیز از تصادف، سواری پویا) بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://yun.ir/0uds29 در این وبینار شرکت کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied