شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست خبری رویداد پل سرمایه گذاری فراگیری و فناوری مالی

نشست خبری سومین رویداد پل سرمایه گذاری در حوزه فناوری های مالی در محل شرکت توسعه دانش بنیان سینا با حضور مدیرعامل این شرکت و خبرنگاران خبرگذاری های رسمی کشور و همچنین روزنامه نگاران برگزار شد.

برگزاری نشست خبری رویداد پل سرمایه گذاری فراگیری و فناوری مالی

در این نشست خبری که دو ساعت به طول انجامید یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا به تشریح جزئیات رویداد پل سوم سرمایه گذاری پرداخت و اظهار داشت: شرکت سینا وی سی که به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطر پذیر بنیاد مستضعفان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری بر طرح های برتر این رویداد اعلام میدارد.

وی افزود: دو راهبرد اساسی در سینا وی سی داریم که راهبرد اول توسعه زنجیره کامل و راهبرد دوم پیشرفت مناطق محروم است. ایشان در ادامه تصریح کرد: برای آن که سرمایه گذاری های خود را متمرکز کنیم سکویی را با عنوان پل سرمایه گذاری طراحی کردیم و تاکنون دو رویداد را برگزار کرده و از تعدادی شرکت حمایت کرده ایم.

مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا افزود: تا امروز فعالین بورس و بیمه و بانک و فناوری اطلاعات آمادگی حضور در رویداد سوم را اعلام کرده اند؛ زیر مجموعه های بیمه مرکزی و مرکز نوآوری بیمه، کانون کارگزاران بورسی، مرکز مالی ایران و مرکز آموزش بورس و پلتفرم های ارایه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در بورس هم برای حضور در این رویدادها دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: شرکت توسعه دانش بنیان سینا آمادگی لازم را برای سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی در حوزه فناوری مالی دارد و امیدوارم طرح های مطلوبی را در رویداد سوم مشاهده کنیم.

خانی درباره محورهای رویداد سوم پل سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: فناوری های مالی در بورس، بانک، بیمه و لیزینگ، فراگیری مالی و آموزشی سواد مالی، رمز ارز، بلاک چین و هوش مصنوعی در صنعت مالی، پردازش اطلاعات مالی، اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری شرکت ها و همچنین مدیریت سبد دارایی و سرمایه گذاری محورهای رویداد سوم پل سوم: فراگیری و فناوری مالی است.

وی گفت: در سینا وی سی توجه ویژه ای به سواد مالی داریم و قرار است از ایده ها و محصولاتی که در کنشگری مالی فعال هستند حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا خاطرنشان کرد: این هلدینگ به دنبال استفاده از یک پلتفرم برای ارائه خدمات به اشخاص است و از اینکه چند خدمت در بستر یک پلتفرم ارائه و از ایده ها حمایت کنیم استقبال می کنیم.

وی درباره میزان سهامداری شرکت توسعه دانش بنیان سینا در طرح هایی که با کمک این هلدینگ راه اندازی شده است گفت: بین۵  تا ۴۹ درصد در شرکت هایی که سرمایه گذاری می کنیم سهامداری خواهیم کرد و تلاش داریم بر همین اساس نظارت خود را اعمال کنیم البته قطعا تعدادی عضو هیات مدیره هم خواهیم شد. خانی درباره جزئیات میزان حمایت های مالی از طرح ها و ایده های رویداد اول و دوم افزود: در رویداد اول که ۳۵ طرح ارائه شده بود از ایده برتر10 میلیارد تومان حمایت کردیم؛ برای رویداد دوم هم که ۱۲۵ طرح ارایه شده بود از یک طرح ۱۰ میلیارد تومان حمایت کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied