شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو | قیمت خودرو سایپا

قیمت جدید خودرو اعلام شد | قیمت شاهین پرواز کرد

امروز قیمت چهارشنبه قیمت جدید خودروهای سایپا اعلام شد. براساس قیمت های اعلام شده، قیمت شاهین افزایشی بوده است.

قیمت جدید خودرو اعلام شد | قیمت شاهین پرواز کرد

به گزارش شمانیوز : قیمت خودرو امروزچهارشنبه 6 دی اعلام شد. قیمت خودرو در کشورما همیشه فراز و نشیب دارد. بر اساس قیمت های اعلامی قیمت خودرو شاهین دچار تغییراتی شده است. در ادامه جدیدترین قیمت خودرو را میخوانید. 

 

تغییر قیمت خودرو امروز

براساس قیمت خودروهای داخلی امروز «شاهینG» با افزایش 10 میلیونی از مرز 600 میلیون عبور کرد و وارد کانال جدید شد. طی روزهای گذشته این خودرو در کانال 500 میلیونی بالا و پایین می‌شد، اما از روزگذشته برای ورود به کانال 600 میلیونی‌ها خیز برداشت و امروز وارد این کانال شد.

از سوی دیگر امروز هم دلار نوسان اندک افزایشی در بازار داشت و روندی خلاف روزهای گذشته را تجربه کرد، اما به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان تاثیر چندانی در بازار خودرو نداشته است. 

 

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 10 میلیون تومانی داشت. اما در میان خانواده کوییک هم «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار رشد 5 میلیونی 360 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 355 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از ثبات خانواده حکایت دارد،‌ با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 337 میلیون تومان و «تیبا 2 معمولی» هم 346 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از رشد 5 میلیونی «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز هم «شاهینG» در بازار امروز همانند روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد و افزایش 10 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied