شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی | عکس جدید احسان علیخانی

عکس جدید منشر شده از احسان علیخانی | احسان علیخانی پس از مدت ها پیدایش شد

احسان علیخانی مجری تلوزیون و کارگردان با این عکس که از خودش منتشر شد پیدایش شد .

عکس جدید منشر شده از احسان علیخانی | احسان علیخانی پس از مدت ها پیدایش شد

به گزارش شمانیوز : احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 است. احسان علیخانی  از مجری های توانمند ایرانی است که زادگاهش شهر تهران است. احسان علیخانی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری رفت اما درنهایت موفق شد در فراخوان تلویزیونی نظر مسئولان صدا و سیما را به خود و توانایی هایش جلب کند. علیخانی با ساخت برنامه های متعدد و پرمخاطبی مانند ماه احسان علیخانی در دوران مدرسه درسخوان بود ولی به شدت بازیگوشی می کرد به طوری که مدیر مدرسه برای مهار شیطنت او را مبصر کلاس کرد. علیخانی در دوران دبیرستان یک سال در تیم نوجوان پرسپولیس و یک سال در تیم سایپا بازی کرد که به دلیل سه بار شکستگی پایش در فوتبال دیگر نمی توانست به بازی در چمن ادامه دهد و درنتیجه سراغ ورزش های فوتسال و تنیس رفت.

احسانعلیخانی

، عصر جدید و… بر سر زبان ها بوده است. البته باید بدانید نخستین برنامه زنده‌ای که احسان علیخانی به عنوان مجری در آن فعالیت کرد در سال 1380 بوده‌ است. او به عنوان تهیه‌کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان، کارگردان ایرانی مطرح است.

پدر و مادر این مجری مشهور تلویزیون ازهم جدا شده اند. طوبی مظاهری نام مادر احسان علیخانی است که پرستار بازنشسته است و پدرش حسین علیخانی نام دارد. احسان علیخانی فرزند آخر خانواده است و 2 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که ازدواج کرده اند. علیخانی در یک خانواده پرجمعیت 6 نفره به دنیا آمده است. پدرش زمانی که او کوچک بود فوت کرد.

احسان علیخانی در مقطع پیش دانشگاهی به بازیگری و کارگردانی علاقه وافری داشت اما با مشورت هایی که کرد به این نتیجه رسید که بهتر است به مقوله هنری به عنوان شغل دوم نگاه کند. او به فوتبال علاقه زیاد دارد. علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم مرتضی پاشایی بود و نخستین فردی بود که پس از فوت این خواننده جوان کشورمان به صورت تلفنی در برنامه گلخانه آمد و این خبر را داد و برای طرفداران و خانوادی وی طلب آرامش و صبوری کرد. برنامه "پسرای ایرونی" را که در آن گزارشگری می کرد خیلی دوست دارد و دلش می خواهد دوباره این کار را تجربه کند. علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شد. او کار در تلویزیون را از رادیو بیشتر دوست دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied