شمانیوز
شما نیوز

اموال تملیکی

نهمین مزایده سراسری اموال تملیکی به ارزش 1500 میلیارد تومان برگزار می شود

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: نهمین مزایده سراسری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارزش پایه 1500 میلیارد تومان از روز دوشنبه 11 دی ماه برگزار می شود.

نهمین مزایده سراسری اموال تملیکی به ارزش 1500 میلیارد تومان برگزار می شود

 سعید غلامی باغی اظهار کرد: نهمین مزایده سراسری سازمان با ارزش پایه 1500 میلیارد تومان از روز دوشنبه 11 دی ماه و کلیه متقاضیان می توانند پس از بازدید از سایت سازمان،به آدرسwww.tamliki.ir و یا مراجعه به سامانه "ستاد تدارکات ایران" مشخصات و جزئیات کالاهای عرضه شده در مزایده را که در 1500 دسته بندی کالایی است را مشاهده کنند و با مراجعه به انبارهای سازمان در 30 استان کالاها را از نزدیک رویت کنند و پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه 18 دی ماه در سامانه "ستاد تدارکات ایران" درج کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده در روز شنبه 23 دی ماه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مزایده کالاهای متنوع و متعددی از جمله خودروی سواری،وسایل راهسازی، تجهیزات الکترونیکی،طلا و ابزارآلات و کالاهای متنوع دیگر عرضه می شود.

غلامی باغی بیان کرد: همچنین بیش از 176 دستگاه وسایل نقلیه شامل 67 دستگاه سواری،44 دستگاه اتوبوس،61 دستگاه راهسازی و 4 دستگاه ماشن آلات راهسازی در این مزایده عرضه می شود که استفاده از آنها می تواند بخشی از نیازهای حمل و نقل،صنایع و معادن کشور را تامین کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied