شمانیوز
شما نیوز

بانک گردشگری

سفارش کارت هدیه با طرح‌ و متن دلخواه در «توبانک»

با استفاده از اپلیکیشن «توبانک»، شعبه مجازی بانک گردشگری، می‌توانید کارت هدیه با طرح و متن دلخواه خود را سفارش دهید.

سفارش کارت هدیه با طرح‌ و متن دلخواه در «توبانک»

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، شعبه مجازی بانک گردشگری، خدمات متنوعی به مشتریان این بانک ارائه می‌دهد که یکی از کاربردی‌ترین خدمات آن، امکان سفارش کارت هدیه است.

در این خدمت صاحبان حساب می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک سفارش خود برای دریافت کارت هدیه را با استفاده از اپلیکیشن توبانک ثبت کنند.

ویژگی مهم دریافت کارت هدیه از توبانک سفارش این کارت‌ها بر اساس طرح و متن دلخواه مشتریان بانک گردشگری است و کارت‌های هدیه مطابق با سلایق آنها صادر خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ پنجمین قرعه‌کشی هفتگی طرح «۸شنبه» توبانک برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و ناظران برگزار شد، برندگان هفته پنجم مشخص شدند.

در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای حمیدرضا بخته برنده یک دستگاه ps5 شد. همچنین خانم‌ها محدثه مرادزاده میرزائی و عفت ابراهیم‌زاده رجایی برندگان ساعت هوشمند پنجمین قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» توبانک شدند.

همچنین، خانم‌ الهه چیرانی و آقایان مصطفی کلهر و محمدرضا بقال جلیلی برندگان اندروید باکس و آقایان ناصر خرسند و حسین طایفه‌خانی و خانم‌ها نفیسه صفاران و محترم دریانورد برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

لازم به ذکر است، پس از پایان جوایز هفتگی، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ، مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد.

برای افتتاح حساب و شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «۸شنبه» می‌توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات گوناگون آن استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied