شمانیوز
شما نیوز

ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بعد از مدت ها با شیک ترین استایل پیداش شد | آثار پیری بر چهره ستاره اسکندری نمایان شد

مرام اکران مردمی فیلم سینمایی خورشید آن ماه نخستین ساخته سینمایی ستاره اسکندری با حضور این بازیگر مشهور با تیپی زیبا و زمستانی شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد و چهره های مهمان نیز در این اکران حضور داشتند.

ستاره اسکندری بعد از مدت ها با شیک ترین استایل پیداش شد | آثار پیری بر چهره ستاره اسکندری نمایان شد

به گزارش شمانیوز؛ ستاره اسکندری بازیگر مشهور کشورمان در اولین تجربه کارگردانی خود فیلمی به نام خورشید آن ماه ساخته که به تازگی اکران ان شروع شده است. ستاره اسکندری دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد  ستاره اسکندری که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال 1385 با نقش نرگس در تلویزیون به شهرت رسید. ستاره اسکندری بعنوان فرزند دوم از پدری اهل کاشمر و مادری اهل تربیت حیدریه به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.  در ادامه تصاویری از استایل ستاره اسکندری در پردیس سینمایی چارسو مشاهده کنید.

ستاره اسکندری

استایل ستاره اسکندری

فیلم «خورشید آن ماه»، این فیلم که نخستین اثر بلند ستاره اسکندری در مقام کارگردان به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و پخش بین المللی موسسه ایریماژ است، در بخش چشم انداز سینمای جهان در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم هند شرکت کرده است.

«خورشید آن ماه»، در هزارتوی چشم اندازهای بکر، موسیقی مسحور کننده و آداب و سنن منطقه، در دل داستان عشقی سرکوفته، تصویری صادقانه از قوم شریف و نجیب بلوچستان ارائه می‌دهد که با تصاویر معمول این منطقه و مردمان آن در سینمای مسلط ایران تفاوت‌هایی بنیادین دارد.

ستاره اسکندری

فیلمنامه «خورشید آن ماه» که با حمایت منطقه آزاد چابهار ساخته شده، توسط سمیه تاجیک به نگارش درآمده و موسیقی آن را حسین علیزاده ساخته است.تمام عواید فروش «خورشید آن ماه» صرف ساخت یک مرکز فرهنگی در بلوچستان خواهد شد.

 بازیگران فیلم خورشید آن ماه

‌نازنین فراهانی و پژمان بازغی، امیرحسین هاشمی، بنفشه صمدی، روژین صدرزاده ، صادق سهرابی، مهتاب جامی، نکیسا نوری، صادق بلوچی، روژناک شیرانی و با هنرمندی مریم بوبانی و پهلوان اسحاق بلوچ نسب ، برکت برجان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. تهیه‌ کننده این فیلم سینمایی منوچهر محمدی است.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید:حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین : بهرام دهقانی ،طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، صداگذار: مهران ملکوتی ،صدابردار: محمود کاشانی، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح جلوه های بصری: اوژن سید اشرفی، مشاور کارگردان: حامد محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعیدکریمی، جانشین تولید: عماد طاهری، مدیر اجرایی: سامیه لک، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیرتدارکات: هادی غفارلو، طراح لوگو: عرفان بهکار، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، عکس: پویا شاه جهانی، پوستر: شایان شفابخش

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied