شمانیوز
شما نیوز

صبحانه | شکلات صبحانه

صبحانه تان را متفاوت درست کنید | طرز درست کردن شکلات صبحانه با خرما و ارده

طرز درست کردن شکلات صبحانه خوشمزه و عالی در ادامه این آموزش شیرین را از دست ندهید.

صبحانه تان را متفاوت درست کنید | طرز درست کردن شکلات صبحانه با خرما و ارده

به گزارش شمانیوز : تهیه دسر و انواع غذا ها در خانه کار بسیار ساده و سالمی است و اگر می خواهید برای صبحانه یا میان وعده بچه های خود یک شکلات صبحانه فوق العاده سالم و عالی تهیه کنید این دستور را دنبال کنید. شکلات صبحانه های کارخانه ی از پالم و شکر اضافه تشکیل شده است که ممکن است بعد ها دچار مشکل شوید ولی با چند قلم مواد می توانید در خانه یک شکلات صبحانه مقوی با خرما و ارده تهیه کنید و یک لقمه خوشمزه برای بچه ها تهیه کنید.

مواد لازم

 
خرما ۱۵ الی ۲۰ عدد
پودر کاکائو ۲ ق سر پر
ارده ۲  ق غذا خوری
آب ۲ تا ۳ ق غذا خوری

مرحله اول: آماده سازی خرما

ابتدا باید از خرما های گوشتی و نرم استفاده کنید و داخل یک ظرف درب دار بریزید و روی آن آبجوش ریخته و درب ظرف را بسته و برای ۱۰ دقیقه بگذارید تا بماند، بعد از ده دقیقه باید هسته را جدا کنید و اگر از رطب استفاده می کنید پوست خرما را نیز بگیرید.

 

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه خرما های هسته گیری شده را داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید و آب جوش و ارده و پودر کاکائو را اضافه کنید و مواد را خوب باهم میکس کنید تا یکدست شود. اگر مخلوط کن یا غذاساز ندارید می توانید با چنگال خرما ها را له کنید و مواد را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

 

مرحله سوم: تهیه شکلات صبحانه خرما

در ادامه مواد را دورگیری کنید تا به طور یکدست هم بخورد و بعد از این که کل مواد میکس شد داخل ظرف در بسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید و برای میان وعده به همراه نان تست سرو کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied