شمانیوز
شما نیوز

وام قرض الحسنه | دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه | جزییات مهم دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی

در خبر زیر به جزییات دریافت وام 300 میلیونی بانک سپه اشاره شده است.

وام قرض الحسنه | جزییات مهم دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی

به گزارش شمانیوز : وام قرض الحسنه ، یکی از تسهیلاتی است که بانک ها به مشتریان خود اعطامیکنند. وام قرض الحسنه باسود بسیار کم و پایین به مشتریان ارائه می شود. برای دریافت وام قرض الحسنه باید شرایط آن را داشته باشید. در ادامه خبری درباره وام قرض الحسنه بانک سپه میخوانید 

 

پرداخت 3 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2‌ درصد در بانک سپه

به تازگی خبر اعطای وام 300 میلیون تومانی بانک سپه با نرخ سود 2 درصد توسط این بانک کانون توجهات را به خود جلب کرده است.

بانک سپه در نظر دارد به مشتریان در قالب افتتاح حساب غیرحضوری تا سقف 3 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود 2 درصد اعطا کند.بانک سپه قصد دارد با افتتاح حساب مشتریان جدید از طریق سامانه یا اپلیکیشن امید بانک، تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ سود 2 درصد در قالب طرح «نگین امید» اعطا کند.

طبق اطلاعیه بانک سپه، مشتریان و متقاضیان این بانک به جهت دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بانک و به صورت کاملاً آنلاین و حتی بدون واریز هیچ مبلغی به عنوان افتتاج حساب در این روش اقدام به افتتاح حساب کنند.

نحوه افتتاح حساب نیز با استفاده از اپلیکیشن امید بانک و یا وب‌سایت http://omidbank.ir قابل انجام است. پس از ورود به صفحه بانک از طریق قسمت «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال» و انجام فرآیند احراز بیومتریک اقدام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied