شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری | خوانندگی مهران مدیری

سکانسی قدیمی و دیده نشده از خوانندگی مهران مدیری + فیلم

سکانسی قدیمی از خوااندگی مهران مدیری را در زیر مشاهده میکنید.

سکانسی قدیمی و دیده نشده از خوانندگی مهران مدیری + فیلم

به گزارش شمانیوز : سکانسی کمتر دیده شده از مهران مدیری در حال خوانندگی منتشر شده است. این سکانس خوانندگی مهران مدیری به شدت در فضای مجازی دست به دست می شود.مهران مدیری، بازیگر ، مجری ،کارگردان و خواننده مشهور ایرانی است. مهران مدیری در ژانر طنز کار میکند. مهران مدیری دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد. مهران مدیری با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است.دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشت، سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره  فرهنگی ایران است..در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد.پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند.

 

شهرت مهران مدیری

در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۶ ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد.

او سپس با سریال «پرواز ۵۷» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied