شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز فردا چهارشنبه 13 دی 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 13 دی 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز فردا چهارشنبه 13 دی 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به شرایط آب و هوایی و تعطیلی مدارس امروز تبریز ،برای بسیاری از والدین و دانش آموزان تبریزی این سوال پیش آمده است که آیا مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ به علت سردی یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس این شهر می پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس تبریز و شهرهای استان آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه سیزدهم دی ماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان آذربایجان شرقی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری، گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی روند آلودگی هوا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود روز پنجشنبه با نفوذ یک سامانه‌ی بارشی شاهد کاهش آلودگی هوا در استان باشیم.

 

اطلاعیه تعطیلی مدارس در ۱۳ دی ماه

پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان از پیش تعیین شده غیر حضوری می باشد.

شایان ذکر است؛ دانش آموزان بعد از اتمام امتحان مدارس را ترک خواهند نمود.

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    میشه فردا اسکو تعطیل بشه

  • ناشناس

    باسلام احترام تمامی همکارهای گرامی لطفا من شهر تبریز هستم از تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا زود تر اعلام کنید