شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | استایل بهراه رهنما

استایل متفاوت بهاره رهنما | بهاره رهنما با این استایل چه دلبری می کنند

بهاره رهنما بازیگر ایرانی و استایل جذاب و دلرباییاش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

استایل  متفاوت بهاره رهنما | بهاره رهنما با این استایل چه دلبری می کنند

به گزارش شمانیوز : بهاره رهنما از بازیگران فعال در سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ 10 آذر 1352 در شهر اراک به دنیا آمده است. او در نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، بازیگری و تبلیغات و در فضای مجازی اینستاگرام بسیار فعال است. بهاره رهنما یک کافه رستوران به نام “گوزن” را در محله  سعادت آباد تهران دارد که مدیریت آن برعهده اوست و در اوقات بیکاری به این کافه می رود. او از معدود هنرمندان وبلاگ نویس است و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی را هم دارد.

بهاه رهنما

بهاره رهنما تا 10 سالگی یک بچه حاضرجواب و به اصطلاح سرتق بود، همچنین ترانه ها و قصه های زیادی را برای ادا درآوردن در جمع بزرگترها اجرا می کرد. خانم بازیگر در کودکی همیشه دوست داشت یک عالمه بادکنک داشته باشد.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند. شاید جالب باشد که بدانید خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران آمدند که با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک کردند و عازم انگلستان شدند. پس از مدتی که التهابات سیاسی خوابید دوباره به کشور بازگشتند. بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد دارد. او در سال 1370 به شکل جهشی درس خواند که موجب ورود او به دانشگاه شد و پس از اخذ مدرک لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان معروف تلویزیون و سینماست که ارتباط آنها با دوستی شروع و بعد از 2 سال به ازدواج ختم شد. یک روز هنگام بازگشت بهاره رهنما از دانشگاه در خیابان ولیعصر به شکل اتفاقی پیمان قاسم خانی را دید و اینگونه بود که باهم آشنا شدند. دلایل ازدواج این زوج هنری احساسی و اجتماعی بود. بهاره رهنما از 17 سالگی همسرش را می شناخت و از 19 سالگی به شکل رسمی در کنارش بود. جاری سابق بهاره رهنما شقایق دهقان از بازیگران مشهور کشورمان و برادرشوهرش مهراب قاسم خوانی از نویسندگان صاحب نام بود. این ازدواج دوام نیاورد و به طلاق ختم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied