شمانیوز
شما نیوز

محسن چاوشی | مادر محسن چاوشی

پست جدید محسن چاوشی به مناسبت روز مادر | عکس دیده نشده محسن چاوشی در آغوش مادرش

محشن چاوشی خواننده محبوب ایرانی پست جدیدی را به مناسبت روز مادر منتشر کرد درادامه مشاهده خواهید کرد.

پست جدید محسن چاوشی به مناسبت روز مادر | عکس دیده نشده محسن چاوشی در آغوش مادرش

به گزارش شمانیوز : محسن چاوشی حسینی معروف به محسن چاوشی متولد 8 مرداد سال 1358 در شهر خرمشهر است او خواننده، تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک می باشد.محسن چاوشی در شهر خرمشهر متولد شد و اصالت کردتبار دارد که به دلیل شرایط کاری پدش ک در شرکت نفت کار می کرد به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در این شهر متولد شد. او فرزند پنج خانواده است و دو خواهر و سه برادر دارد. پس از اشغال شدن خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی بارها در برنامه سال تحویل دعوت شد و اولین باری که پذیرفت به طور ناگهانی سر برنامه حضور نیافت و احسان علیخانی مجری برنامه به طور رسمی از عدم حضور وی عذرخواهی کرد.

محسن چاوشی

او به شهر کرمانشاه سپس مشهد و در آخر به تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از اینکه درس را رها کرد به دور از چشم خانواده شروع به کار کرد تا از شرایط سختی که داشت رها شود، او شروع به فروش ادویه و سوغاتی های مشهد کرد و حتی زمانی هم سیگار می فروخت.

از زمانی که آلبوم نفرین را منتشر کرد، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاوشی شنیده شده است و عده ای هم دست به سوء استفاده در این مورد کرده اند.

محسن چاوشی بعد از گرفتن مجوز در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی اش، در تاریخ اردیبهشت سال 1388 طی نامه ای به طرفدارانش اعلام کرد که پس از پخش آلبوم ژاکت، کسنسرت برگزار می کند که تا به حال این اتفاق رخ نداده است. گفته می شد که شهاب اکبری مسئول جمع آوری گروه برای کنسرت محسن چاوشی است که احتمال دارد پس از او فردی دیگری مسئولیت این کار را به عهده بگیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied