شمانیوز
شما نیوز

روز زن | هدیه روز زن

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت روز زن | آموزش فعال کردن هدیه

براساس اخبار منتشر شده، شرکت همراه اول به مناسبت روز زن هدیه ای در نظر گرفته است.

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت روز زن | آموزش فعال کردن هدیه

به گزارش شمانیوز : روز زن و روز مادر ، همزمان میلاد حضرت فاطمه است. در روز زن امسال همراه اول به این مناسبت هدیه ای تدارک دیده است.همراه اول به مناسبت روز زن بسته های ترکیبی در اختیار مشتریانش قرار داده است. در ادامه جزییات هدیه همراه اول می پردازیم. 

 

 ارائه بسته‌های ویژه ترکیبی همراه اول به‌مناسبت روز مادر

همراه اول به‌مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و «روز مادر»، بسته‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آن‌ها هستند.

بسته «۲ گیگابایت اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۱۰ هزار تومان و بسته «۶ گیگابایت اینترنت و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

تمامی مشترکان همراه اولی دارنده یوسیم و علاقه‌مند به فعالسازی یکی از این بسته‌های ویژه که از امروز سه‌شنبه ۱۲ دی تا پایان روز پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ قابل خرید و استفاده است، می‌توانند کد «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» را شماره‌گیری و یکی از بسته‌ها را انتخاب کنند.

قابلیت خرید چند باره این بسته ها در طول بازه زمانی اجرای طرح به شرط اتمام حجم به شکل نقدی و غیرنقدی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به این سایت http://mci.ir/-6SVJP7 مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied