شمانیوز
شما نیوز

محسن چاوشی

محسن چاوشی بعد از سالها از مادرش رونمایی کرد | این عکس مادر چاوشی همه را شوکه کرد

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ به مناسبت روز مادر عکسی از مادرش منتشر کرد.که در ادامهعکسی از مادر محسن چاوشی ومادرش را مشاهده می‌کنید.

محسن چاوشی بعد از سالها  از مادرش رونمایی کرد |  این عکس مادر چاوشی همه را شوکه کرد

به گزارش شمانیوز؛ .محسن چاوشی یکی از خواننده های خوش صدا است که در شروع خوانندگی به دلیل تقلید از صدای سیاوش قمیشی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، محسن چاوشی با گذشت زمان او حرفه ای تر و معروف تر شد. در ادامه اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری این محسن چاوشی  را می خوانید. این عکس را محسن چاوشی با شرح مادر در شبکه های اجتماعی اش نشر داده است.

محسن چاوشی

محسن چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگهای فیلم سنتوری می گوید:«چاره ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد».

محسن چاوشی

ترانه های محسن چاووشی برای سریال شهرزاد

فصل اول
1) آهنگ به رسم یادگار
2) آهنگ همخواب
3) آهنگ کجایی
4) آهنگ دیوونه
5) آهنگ شهرزاد
6) آهنگ افسار
7) آهنگ ماه پیشونی
8) آهنگ خداحافظی تلخ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied