شمانیوز
شما نیوز

عموپورنگ | مادر عمو پورنگ

پست اینستاگرامی عموپورنگ برای روز مادر اشک همه را در آورد + فیلم

عمو پورنگ یک ویدیو زیبا از خودش ومادرش به مناسبت روز مادر منتشر کرده است.

پست اینستاگرامی عموپورنگ برای روز مادر اشک همه را در آورد + فیلم

به گزارش شمانیوز :داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ ویدیویی به مناسبت روز مادر منتشر کرده است .این ویدیوی عمو پورنگ به شدت در فضای مجازی وایرال شده است. پست اینستاگرامی عمو پورنگ مورد توجه بسیار از مخاطبان قرار گرفته است. عمو پورنگ بازیگر و کارگردان حوزه کودک می‌باشد. در ادامه ویدیوی جذاب عمو پورنگ و مادرش را مشاهده می‌کنید.

زندگی شخصی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او در یک خانواده پر جمعیت از پدری آذری زبان اهل خلخال و مادری شمالی اهل گیلان به دنیا آمد. به همین دلیل است که عمو پورنگ در اجراهای خود گاهی او به زبانهای گیلکی و ترکی صحبت میکند. داریوش فرضیایی پنج برادر و دو خواهر دارد و فرزند ششم خانواده می باشد که یکی از برادرانش سالها پیش بر اثر بیماری درگذشت.وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

 

شروع فعالیت هنری عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود.

با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied