شمانیوز
شما نیوز

یحیی گل محمدی | برانکو

بازگشت کریم باقری و برانکو به پرسپولیس

یکی از گزینه های مهم برای جانشینی یحیی گل محمدی بازگشت دوباره برانکو به پرسپولیس.

بازگشت کریم باقری و برانکو به پرسپولیس

به گزارش شمانیوز : یحیی گل‌محمدی ظاهرا راضی به کوتاه آمدن نیست و شرایط خود برای ادامه همکاری را تمدید ۲ ساله قراردادش می‌داند. باشگاه پرسپولیس نیز با این شرط کاملا مخالف است و قصد ندارد قرارداد یحیی گل‌محمدی را تمدید کند.

جالب آن که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و رضا درویش هم تایید کردند یحیی گل‌محمدی این بار برای جدایی اصرار دارد و دیگر نمی‌خواهد در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد!

درباره دلایل جدایی گل‌محمدی باید بگوییم شاید برخی از ناراحتی‌های یحیی تا به امروز رسانه‌ای نشده‌اند. بحث اینکه او از شرایط مالی باشگاه راضی نیست، صحیح است و در واقع سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش باید تقویت شود ولی با توجه به شرایط مالی باشگاه به نزدیکان خود گفته مطمئن است در نیم فصل چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

طبق شنیده‌ها دلیلی که به آن پرداخته نشده مربوط به دلخوری یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس بابت مطرح شدن نام برانکو است؛ شایعه شده یحیی به شدت از این موضوع ناراحت است و می‌گوید چرا در اوج مسابقات وقتی نام برانکو چندین و چند بار مطرح شد و مرد کروات هم در مصاحبه‌های مختلف برای بازگشت چراغ سبز نشان داد، باشگاه پرسپولیس از سرمربی اش حمایت نکرده است؟

در واقع گل‌محمدی انتظار داشت مدیران پرسپولیس از طریق رسانه رسمی‌موضع گیری انجام دهند و اعلام کنند مذاکره با برانکو حقیقت ندارد، موضوعی که هرگز اتفاق نیفتاد. در تشدید ناراحتی یحیی این موضوع نیز قابل ذکر است که مدیران باشگاه اسکوچیچ را تکذیب کردند ولی برانکو را نه! رضا درویش حتی پا را فراتر نهاده و در بخشی از مصاحبه اش گفت برانکو مشکل مالیاتی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌تواند هر وقت خواست، به ایران بیاید!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از موفقیت‌های بسیار، به شکلی ناگهانی استعفا داد و حالا مدیران پرسپولیس بازار را زیر و رو می‌کنند تا یک جانشین برای او پیدا کنند. مربی جدید پرسپولیس غیر از برتری‌های فنی که باید داشته باشد، نیاز به یک ابزار دیگر نیز دارد و آن کنترل کردن رختکن تیمِ قهرمان است.

برانکو ایوانکوویچ جدی ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس است که به خوبی از ارزش کریم باقری باخبر است. او بارها و بارها از باقری که امسال به دلایلی از پرسپولیس جدا شد به عنوان بهترین دستیار خود یاد کرده است.

کم نیستند کسانی که معتقدند یکی از دلایل ناکامی یحیی گل‌محمدی در فصل جاری، غیبت کریم باقری بوده است. تاریخ نشان داده است که در بعضی اوقات تیم‌های موفقی چون پرسپولیس را مسائل فنی از پا نمی‌اندازد، بلکه مسائل حاشیه‌ای و اتفاقات درون رختکن است که می‌تواند نقش مهمی در نابود شدن یک تیم بزرگ داشته باشد.

کریم باقری نشان داده که در زمینه جمع کردن رختکن تیم تخصص دارد و برانکو نیز سابقه خوبی از همکاری با او در ذهن دارد اما...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied