شمانیوز
شما نیوز

مدیر اکتشاف ایمیدرو:

"سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو"، از استانداردهای به روز بهره گرفته است

مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو، پس از بررسی و تطبیق با استانداردهای جهانی و به روز، طرح ریزی و پیاده سازی شده است.

"سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو"، از استانداردهای به روز بهره گرفته است

احمد فتاحی مجلج که در آئین رونمایی از این سامانه سخن می گفت، تصریح کرد: کلیه داده ها و اطلاعات اکتشافی تولیدی قبلی و دهه اخیر ایمیدرو در قالب پایگاه داده استاندارد ایمیدرو تهیه و در سامانه بارگذاری شده است.

ایمیدرو، فتاحی مجلج با اشاره به فرایند بررسی و پیاده سازی سامانه فوق، یادآور شد: طی سال های 1387 تا 1390 فاز پیشاهنگی آغاز و طی سال های 1390تا 1392 به عنوان فاز نخست، بررسی مدل مفهومی داده ها و اطلاعات و تولید نسخه اولیه انجام گرفت.

به گفته وی، فاز دوم شامل به روزرسانی مدل ها طبق نظرات کارشناسان و مشاوران در سال های 1392 تا 1397 شکل گرفت و در فاز "شناخت سامانه" طی سال های 1397تا 1398 نیازسنجی ها، تدوین پروپوزال، شرح خدمات، تهیه اسناد مناقصه و بررسی شرکت های مشاور توانمند برای تولید نرم افزار انجام شد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو ادامه داد: در سال های 1398 تا 1401 فاز سوم شامل شناخت، طراحی و پیاده سازی سامانه، ورود و تجمیع اطلاعات، آموزش و پشتیبانی، اجرایی شد.

وی تاکید کرد: در فاز چهارم که از سال 1401 آغاز شده، پشتیبانی و توسعه سامانه در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied