شمانیوز
شما نیوز

سیمان هرمزگان

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از بانوان شاغل در سیمان هرمزگان تجلیل شد.

تکریم مقام مادر و روز زن” همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور مهندس نجفی، مدیر عامل. مهندس ملایی عضو هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان، برگزار شد.

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از بانوان شاغل در سیمان هرمزگان تجلیل شد.

در این مراسم ضمن تبریک میلاد ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن به بانوان مجموعه، مهندس نجفی اظهار داشتند: زنان در عرصه­‌های مختلف جامعه، همواره به نحو مطلوب نقش­‌آفرین بوده­ اند و نقش ­‌آفرینی آنان در جامعه قابل تقدیر و ستایش است.

ایشان به توانمندی‌های بانوان در امور اداری و تخصصی اشاره نمودند. مادران شاغل در مجموعه سیمان هرمزگان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت ادارات و واحدها نقش ایفا ‌کنند.

مهندس نجفی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران خواستار شدند. در پایان با اهداء لوح سپاس، هدایای نقدی و شاخه گل از پرسنل بانوی شاغل تقدیر بعمل آوردند.

شایان ذکر است این مراسم نیز در دفتر مرکزی و از طریق ویدئو کنفرانس بانوان دفتر مرکزی نیز در جلسه حضور داشتند و از آنها نیز تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied