شمانیوز
شما نیوز

زمین رایگان

آغاز ثبت نام زمین رایگان+ فیلم

در خبر زیر جزییاتی درباره ثبت نام زمین رایگان را میخوانید.

آغاز ثبت نام زمین رایگان+ فیلم

به گزارش شمانیوز: خبرهای جدیدی درباره دریافت زمین رایگان منتشر شده است. برای دریافت زمین رایگان باید ابتدا ثبت نام کرد. دریافت زمین رایگان شرایط خاص خودش را دارد. جزئیات دریافت زمین رایگان را می‌خوانید. 

 

شرایط دریافت زمین رایگان

وزارت راه و شهرسازی با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، بدین شرح مقرر کرده تا متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir با انتخاب گزینه "متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) " در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت نام زمین رایگان دولتی شناسنامه، کارت ملی سرپرست و اعضای خانواده، کدپستی، قبض برق و اجاره نامه است. متقاضیان برای ثبت‌ نام به سایت ثبت نام زمین رایگان (سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن) به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied