شمانیوز
شما نیوز

رضا رویگری | صحبت های رضا رویگری

آخرین وضعیت رضا رویگری اشک همه را سرازیر کرد + فیلم

ویدیویی تلخ از رضا رویگری درفضای مجازی منتشر شده است که در زیر مشاهده میکنید.

آخرین وضعیت رضا رویگری اشک همه را سرازیر کرد + فیلم

به گزارش شمانیوز :ویدیو جدیدی از رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شده است. رضا رویگری در این ویدیو درباره وضعیت زندگی‌اش صحبت می‌کند. رضا رویگری بازیگر مشهور ایرانی است. رضا رویگری علاوه بر بازیگری سابقه خوانندگی نیز دارد. در ادامه ویدیو جدید رضا رویگری را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی رضا رویگری

ضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

 

ازدواج و فرزند رضا رویگری

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می باشد.

 

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

 

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک در کشور بودند آیه های قرآن را به‌صورت سرود خواند که چندباری از گلدسته های دانشگاه تهران هم پخش شد.

رضا رویگری خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد. او یک کنسرت در سال 1996 در آمریکا نیز برگزار نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied