شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس اردبیل شنبه 23 دی ماه 1402 تعطیل می باشد ؟

در خبر زیر به جزییات احتمالی تعطیلی مدارس برای شنبه 23 دی ماه 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس اردبیل شنبه 23 دی ماه 1402 تعطیل می باشد ؟

به گزارش شمانیوز :به علت صحبت های کارشناسان هواشناسی و میزان آلودگی هوا در استان اردبیل، والدین و دانش آموزان پیگیر خبر تعطیلی مدارس برای شنبه 23 دی 1402 هستند. در این خبر به جزییات احتمالی تعطیلی مدارس استان اردبیل خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مارس

تا این لحظه هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل منتشر نشده است. اگر میزان بارندگی و آلودگی هوا افزایش پیدا کند. احتمال تعطیلی مدارس وجود خواهد داشت. به محض رسیدن یک اطلاعیه جدید این خبر به روزرسانی میشود.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مارس

 نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از اواخر روز جمعه

از اوخر وقت روز جمعه هفته جاری با نفوذ سامانه بارشی دیگری به استان، از روز شنبه (۲۳ دی‌ماه) ناپایداری‌ها تقویت شده و بارش متناوب (عمدتاً به‌صورت بارش برف) در استان پیش‌بینی‌ می‌شود

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه (۲۵ دی) جو استان ناپایدار پیش‌بینی می‌شود؛ برای امروز و فردا آسمانی ابری، مه آلود همراه با وزش باد شرقی و کاهش دما، همچنین بارش باران و برف در سطح استان انتظار می‌رود. 

در روز جمعه با تغییر جهت جریانات، شاهد وزش باد جنوبی گاهی تند تا نسبتاً شدید به ویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان خواهیم بود که با توجه به بارش برف، کولاک برف در جاده‌های کوهستانی، گردنه‌ها و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست؛ توجه به هشدار سطح زرد مرکز پیش‌بینی استان اردبیل توصیه می‌شود.

 

برف و کولاک شدید در استان اردبیل 

با نفوذ سامانه بارشی به اردبیل، بارش برف سنگین از شب گذشته در نقاط مختلف این استان آغاز شده و طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از روز شنبه بارش متناوب‌ برف‌ در استان ادامه خواهد داشت.

مدارس خلخال، سرعین وکوهرنگ تعطیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی