شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | بارش برف

هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان ها | پیش بینی بارش شدید برف در چند ر.ز آینده

سازمان هواشناسی کشور برای 9 استان ایران هشدار نارنجی صادر و بارش شدید برف را پیش بینی کرده است.

هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان ها | پیش بینی بارش شدید برف در چند ر.ز آینده

به گزارش شمانیوز :سازمان هواشناسی  کشور درباره وضعیت جوی ، برای 9 استان ایران هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین سازمان هواشناسی از بارش شدید برف و باران در برخی مناطق از جمله در آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است. 

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش برف و باران همراه با وزش شدید در غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و رگبار باران در گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

بارش برف و باران در گیلان و بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان و شمال کرمانشاه شدت دارد و دریای خزر مواج است.

فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان و بخش‌هایی از شمال شرق نیز بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و از بعدازظهر به‌تدریج سمانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

دوشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

سه‌شنبه در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است. چهارشنبه نیز در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied