شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی یکشنبه 24 دی 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی یکشنبه 24 دی 1402 به علت برودت هوا خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی یکشنبه 24 دی 1402

به گزارش شمانیوز :باتوجه به بروز سرما ،بارش برف، وضعیت جوی تبریز و تعطیلی مدارس امروز، باعث شده است که والیدن و دانش آموزان برایشان سوال به وجود آید که تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 دی ماه صحت دارد یا خیر ؟ در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز پرداخته ایم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس تبریز

با توجه به شرایط آب و هوایی تبریز و استان آذربایجان شرقی و همچنین بارش برف در این استان پیش بینی می‌شود که فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ مدارس تبریز تعطیل بشود .تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز منتشر نشده است به محض اینکه اطلاعیه جدیدی درباره تعطیلی مدارس منتشر شود این خبر به روز رسانی می‌شود .

 

 اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه خداآفرین و صوفیان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی مناطق روستایی منطقه خداآفرین، مدارس بخش منجوان در مقطع تحصیلی ابتدایی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری می‌باشد.

 با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه صوفیان در بخش رودقات این منطقه، در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

فعالیت مدارس مناطق کلیبر و عشایر

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش احمد منطقه عشایر در شیفت صبح غیر حضوری و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. ( مدارس شیفت بعد از ظهر طبق روال عادی دایر خواهند بود)

 

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه چاراویماق 

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق ، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ای کاش مدارس تبریز تعطیل میشد

  • ناشناس

    عالی👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂