شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری | چهره جدید بهنوش بختیاری

غوغای بهنوش بختیاری با چهره جدیدش | خانم بازیگر هر روز یه شکلی میشه !

عکسی جدید از تغییر چهره بهنوش بختیاری را در خبر زیر مشاهده میکنید.

غوغای بهنوش بختیاری با چهره جدیدش | خانم بازیگر هر روز یه شکلی میشه !

به گزارش شمانیوز :بهنوش بختیاری یک عکس جدید با چهره متفاوت از خودش منتشر کرده است این چهره جدید بهنوش بختیاری همه را متعجب کرده است بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهنوش بختیاری بیشتر در فیلم‌ها و سریال‌های طنز و کمدی بازی کرده است در ادامه عکسی از تغییر چهره بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید

بهنوش بختیاری

ورود بهنوش بختیاری به عرصه بازیگری

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و در فیلم هایی چون مهمان مامان، روایت سه‌گانه، انتخاب، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

این بانوی هنرمند برای اولین بار در سال 1375 با سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان قدم در دنیای بازیگری گذاشت و یک سال بعد با فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی اولین تجربه بازیگری خود در سینما را کسب کرد.

 

بهنوش بختیاری و شهرت در تلویزیون

بهنوش بختیاری که اغلب با نقش های کمدی شناخته می شود تا سال 1383 در آثار متعددی همچون برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها نقش آفرینی کرده بود اما سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و سپس مجموعه جایزه بزرگ باعث ورود او به عرصه کمدی شده و مورد توجه قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied