شمانیوز
شما نیوز

برق‌

برق‌رسانی به معادن منطقه شاهکوه نهبندان انجام شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برق‌رسانی به معادن شاهکوه شهرستان نهبندان با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

برق‌رسانی به معادن منطقه شاهکوه نهبندان انجام شد

 احمد آریافر روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طرح تهیه و تامین تجهیزات و احداث خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت نهبندان - شاهکوه با سرمایه‌گذاری ایمیدرو اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طول مسیر این طرح ۶۵ کیلومتر و ۱۸۳ دکل برق در آن نصب شده است، بیان کرد: تامین تجهیزات و احداث خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت نهبندان به شاهکوه در استان اجرا شده و در خصوص این طرح دولت به تعهدات خود عمل کرده و از این مرحله به بعد اجرای تعهدات بر عهده بخش خصوصی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این طرح به همت دولت سیزدهم رقم خورد و ۲۹ معدن این منطقه از مزایای این طرح برخوردار خواهند شد، بیان کرد: این طرح به صورت رسمی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم که با انتقال این زیرساخت‌ها زمینه توسعه و ثبات جمعیت در منطقه فراهم شود.

آریافر با اشاره به تکمیل پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان هم گفت: این طرح به صورت کامل تکمیل شده اما هنوز تحویل نگرفته‌ایم که تا پایان سال جاری این پست را هم تحویل خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: اجرای این پست یکی از زیرساخت های اساسی برای نهبندان است که با جدیت در دستور کار دولت قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied