شمانیوز
شما نیوز

سارا و نیکا

(ویدیو) ماجرای جنجالی خواستگاری تتلو از سارا و نیکا | سارا و نیکا دست به افشاگری زد

تتلو قبلا لایوی در اینستاگرام گذاشته بود و از سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت خواستگاری کرده بود که در ادامه می بینید.

(ویدیو) ماجرای جنجالی خواستگاری تتلو از سارا و نیکا  | سارا و نیکا دست به افشاگری زد

به گزارش شمانیوز؛ سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.سارا و نیکا درسال 90 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند. سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان و محبوب سریال پایتخت تصاویر جدیدی از خود در خارج کشور منتشر کردند. فیلمی از سارا و نیکا را در ادامه و ماجرای خواستگاری این دوقلوها را مشاهده می کنید:

تتلو   به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید و از آنها خواستگاری کرده بود بعدها از انتشار تصاویر لو رفته سارا و نیکا در سوئد ناراحت شد و نوشت: «عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.»  تتلو  گفته بود روی سارا نیکا هم «کراش» دارد.

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied