شمانیوز
شما نیوز

شیلا خداداد | نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی داد شیلا خداداد رو درآورد | شیلا خداد تمام مدارک همسرش رو لو داد

در خبری زیر ، پست اینسنتاگرامی شیلا خداداد در رابطه با مدارک پزشکی همسرش را میخوانید.

نیوشا ضیغمی داد شیلا خداداد رو درآورد | شیلا خداد تمام مدارک همسرش رو لو داد

به گزارش شمانیوز :عکسی عجیب از شیلا خداداد در رابطه با مدارک پزشکی همسرش منتشر شده است. در این عکس شیلا خداداد مدارک پزشکی همسرش را منتشر کرده است. شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد پس از بازی در سریال مسافری از هند به شدت مشهور شد .در ادامه پست اینستاگرامی عجیب شیلا خداداد را مشاهده می‌کنید .

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد.او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه او فوتبال و والیبال ، وتیم مورد علاقه اش استقلال است.

 

شهرت شیلا خداداد

در سال ۱۳۷۹ برای دومین بار با فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۱ با سریال مسافری از هند در نقش سیتا به اوج شهرت رسید.

در مجموعه مسافری سروش گودرزی ، فرزاد حسنی و بهنوش طباطبایی نیز به شهرت عجیبی رسیدند.

 

ازدواج شیلا خداداد

شیلا خداداد در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۰ ساله بود با جراح بینی اش آقای دکتر فرزین سرکارات ۳۸ ساله وارد رابطه عاشقانه شد و باهم ازدواج کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied