شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

نگرانی‌ها تشدید شد | نقطه قوتی که به نقطه ضعف تبدیل شد

خط دفاعی تیم ملی ایران یکی از نقاط ضعف این تیم در جام ملت‌های آسیا است.

نگرانی‌ها تشدید شد | نقطه قوتی که به نقطه ضعف تبدیل شد

به گزارش شما نیوز، تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در نخستین بازی توانست با 4 گل پیروز شود. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر فلسطین توانست با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند.

ایران در کارهای هجومی تیم بسیار خوب و باکیفیتی است و از این حیث خیال قلعه نویی راحت است اما به همان اندازه که خیال ایران از کارهای هجومی راحت است در خط دفاعی نگران کننده است.

خط دفاعی ایران پاشنه آشیل تیم در جام ملت های آسیا است.

قلعه نویی سرانجام بعد از آزمایش کردن زوج های متعدد به این نتیجه رسید که از زوج کنعانی زادگان و شجاع در خط دفاعی استفاده کند.

هم شجاع و هم کنعانی زادگان مدافعان خوبی هستند و سابقه بازی کردن در کنار همدیگر را دارند اما نکته نگران کننده درباره آنها میانگین سنی بسیار بالای آنها است به طوریکه شجاع ۳۴ سال و کنعانی هم ۳۰ سال سن دارد.

برای تیمی که به دنبال قهرمانی در آسیا باید در خط دفاعی از سرعت و استحکام لازم برخوردار باشد. شجاع و کنعانی زادگان استحکام لازم را دارند اما با توجه به میانگین ۳۲ سال سن اصلا سرعت لازم را ندارند و این حتی در دیدار برابر فلسطین هم مشهود بود و دروازه ما یک بار باز شد.

امیر قلعه نویی باید هر چه سریعتر فکری به حال خط دفاعی تیم کند. استفاده از مجید حسینی و سامان فلاح باعث می شود تا جوانی و سرعت لازم هم به خط دفاعی تزریق شود در غیر این صورت تیم در دیدار برابر تیم های بزرگ مثل کره جنوبی، استرالیا، ژاپن، عربستان و حتی قطر به مشکل خواهد خورد.

منبع: شفقنا ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی