شمانیوز
شما نیوز

ژیلا صادقی | پوشش ژیلا صادقی

پوشش ژیلا صادقی در برنامه صدا و سیما بمب خبری شد + فیلم

در ویدیو زیر پوششی عجیب از ژیلا صادقی مجری صدا و سیما را مشاهده میکنید.

پوشش ژیلا صادقی در برنامه صدا و سیما بمب خبری شد + فیلم

به گزارش شمانیوز :تیپ متفاوت ژیلا صادقی پس از بازگشت 4 ساله به تلویزیون  مورد توجه قرار گرفت.ژیلا صادقی مجری تازه برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با کت و دامن در این برنامه اجرا کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ صداوسیما.ژیلا صادقی که از مجریان مشهور دهه هشتاد و دهه نود صداوسیما به شمار می‌رود، در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه سیما به عنوان مجری حاضر شد و بعد از دوری ۴ ساله به قاب تلویزیون بازگشت. دوری او از اجرا با گمانه‌زنی‌های زیادی همراه بود.فصل جدید برنامه «سلام صبح بخیر» از اول هفته جاری (۱۶ دی‌ماه) با اجرای ژیلا صادقی پخش شد.در ادامه ویدویی از اجرای ژیلا صادقی را مشاهده میکنید. 

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می کرد و در سال 1370 در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه ای، از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده است.

 

شروع فعالیت ژیلا صادقی

در سال 1371 تست صدا دادم و قبول شدم. کار های کوتاه نریشن انجام می دادم.به طور جدی در سال 1377 کار اجرا و گویندگی را شروع کردم، کارم با گروه سیاسی شبکه چهار سیما شروع شد. بعد از آن در شبکه های خبر، اول و در شبکه دو گروه تاریخ و معارف کار کردم. در نهایت در سال 1383 برنامه «بیدار شو آفتاب شد» سبک اجرایم را تغییر دادم، وزنه اجرا را به نفع خانم ها سنگین کردم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام بسیارخوب یک پوشش شیک ومناسب.

  • ناشناس

    طراح لباس این برنامه کیه ؟یه کم سلیقه لطفاً

  • ناشناس

    من که دوسش دارم

  • ناشناس

    شیک و دوست داشتنی

  • ناشناس

    خیلی خوب است

  • ناشناس

    خیلی مجری ماهیه حرفاش به دل میشینه