شمانیوز
شما نیوز

پاسخگویی به بیش از 14 هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

​در 9 ماهه ابتدای امسال به بیش از 14 هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان همدان پاسخ داده شده است.

پاسخگویی به بیش از 14 هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

به گزارش شما نیوز ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: کل شکایات ثبت شده در سامانه ۳ هزار و ۸۴۲ شکایت بوده که در حوزه راه، مواردی از قبیل آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره و مخاطره آمیز ،خرابی روسازی،رفع نقص حفاظ های آسیب دیده،رفع مخاطرات منجر به محدودیت تردد جاده ای (صف خودرو)، پاکسازی سطح راه (سنگریزه)،پاکسازی سطح راه (گازوئیل و مواد روغنی )،نصب تابلو در پیچ های تند فاقد علائم کافی ، رفع عیب تابلوها و علائم ، رفع چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها ، پاکسازی سطح راه (لاشه حیوان )،پاکسازی سطح راه (جسم خارجی) بوده است.

مهرداد گفت: در بحث مشکلات حوزه حمل و نقل کالا نیز 770 مورد تماس داشته ایم که بیشتردر خصوص عدم پرداخت کرایه بار شرکت های باربری بوده که این مورد روزانه افزون بر 10 مورد تماس با کارشناسان انجام می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه افزون بر 90% شکایات رفع شده و همچنین موضوعاتی از قبیل دریافت کمیسیون اضافه،عدم پرداخت حق خواب،سوء استفاده از کارت هوشمند راننده ، عدم جوابگویی ترخیص کار و صاحب بار،عدم تخلیه بار در مقصد ،صدور بارنامه سوری با کارشناسان این مرکز انجام می شود.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح داشت: در حوزه حمل و نقل مسافر هم 323 مورد شکایت شامل عدم صدور بلیت در مبدا سفر،تخلفات رانندگی راننده ،خستگی و خواب آلودگی راننده،برخورد نامناسب کارکنان شرکت مسافری، مسافرگیری غیر مجاز حین سفر و مهم ترین موضوع تاخیر بیش اندازه در آغاز سفر مشکلاتی هستند که طی تماس با کارشناسان مرکز مطرح میشوند و خوشبختانه همه ی موارد یا پیگیری اداره ی مسافر رفع شده است.

آهکی یادآور شد: 55 مورد از شکایات هم در خصوص حریم راه بوده که در این حوزه مهم مشکلات شامل ایجاد راه دسترسی غیر مجازدر حاشیه راهها ،تخلیه نخاله در حاشیه راههاو مهم ترین موضوع ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راه گزارش شده است.

وی همچنین درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت: این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به شکل گویا برای راهنمایی هموطنان به شکل دائم بروز رسانی می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان است و کاربران می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied