شمانیوز
شما نیوز

استقلال | محکومیت استقلال

شوک خبری بد برای استقلال | محکومیت میلیاردی در انتظار استقلال

بر اساس اخبار منتشر شده استقلال به دلیل شکایت دانشگر محکوم شده است و باید جریمه‌اش را پرداخت کند

شوک خبری بد برای استقلال | محکومیت میلیاردی در انتظار استقلال

به گزارش شمانیوز :مشکلات استقلال همچنان ادامه دارد و با یک چالش جدید روبرو شده است از جدیدترین چالش‌های استقلال محکومیت میلیاردی این تیم می‌باشد.کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درمورد چند پرونده صادر کرد.

با توجه به شکایت شهریار خان احمدی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۶۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

 در پی شکایت امیر رضا نمازی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت علی خماند از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت علی یونسی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 در پی شکایت محمد دانشگر از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۵۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۰ ریال قرار رد صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied