شمانیوز
شما نیوز

استقلال |حواشی استقلال

خبر شوکه کننده برای استقلالی ها | برای این ستاره استقلالی دعا کنید

بر اساس اخبار منتشر شده ستاره خارجی استقلالی مصدومیت شدید بوده و درصد کمی از بیناییش را از دست داده است.

خبر شوکه کننده برای استقلالی ها | برای این ستاره استقلالی دعا کنید

به گزارش شمانیوز: خبری مبنی بر مصدومیت کوین یامگا ستاره استقلال منتشر شده است. این بازیکن استقلال دچار مصدومیت شدیدی شده است و بیناییش دچار مشکل شده. 

پس از روزها بی خبری از کوین یامگا، بالاخره باشگاه استقلال با انتشار ویدویی از پزشک این تیم، اطلاعاتی در مورد مصدومیت یامگا داد.

پزشک استقلال در این خصوص گفت: حقیقتا در این مدتی که در فوتبال بودم، این عجیب ترین مصدومیتی است که دیده ام. صورت کوین یامگا با استوک یکی از بازیکنان برخورد کرد و او دچار خونریزی شد. اقدامات لازم را انجام دادم و او سریعا به بیمارستان منتقل شد. تلاشمان این است فشار از روی عصب چشم یامگا برداشته شود تا بینایی او برگردد، امیدوارم هر چه سریع تر این اتفاق رخ دهد. بینایی کوین یامگا ‌کامل نیست و احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل های جراحی دیگر دارد.

زاع ادامه داد: تمرکز بر روی این است که فشار روی عصب چشم برداشته شود تا به مرور بینایی او برگردد. مشکل اصلی این است که در حال حاضر بینایی او کامل نیست و به عمل های بعدی نیز احتیاج خواهد داشت. عصب چشم او دچار تروما شده و احتیاج به زمان دارد تا به حالت قبل برگردد و هواداران دعا کنند تا بینایی او به حالت قبل برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی