شمانیوز
شما نیوز

آناشید حسینی | آناشید حسینی و دکتر چلبیانلو

اولین عکس از مدرک تحصیلی آناشید حسینی مدرس و طراح لباس | دکتر چلبیانلو همسر آناشید حسینی کیست؟

آناشید حسینی از آن چهره‌های سلبریتی و مدرس طراحی لباس است که کار تبلیغات و مد و لباس انجام می‌دهد.

اولین عکس از مدرک تحصیلی آناشید حسینی مدرس و طراح لباس | دکتر چلبیانلو همسر آناشید حسینی کیست؟

به گزارش شمانیوزآناشید حسینی از آن چهره‌های سلبریتی و مدرس طراحی لباس است که کار تبلیغات و مد و لباس انجام می‌دهد. حسینی متولد چهارم بهمن‌ماه ۱۳۷۰ در اهواز است. یک خواهر به نام احلام و یک برادر به نام محمدرضا دارد. او به همراه خانواده از دو سالگی در تهران زندگی می‌کند.

آناشید حسینی

تحصیلات آناشید حسینی

آناشید حسینی تحصیلات خود را در رشته گرافیک در هنرستان البرز تهران شروع کرد و در رشته معماری دارای مدرک کارشناسی است. او کارشناسی ارشد خود را در یکی از شاخه‌های رشته طراحی لباس گذرانده است. وی آموخته‌های خود را با گذراندن یک دوره فشرده مشترک بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه مد آرت پاریس، در رشته «مدیریت کسب و کار در حوزه فشن و کالا‌های لوکس» در کشور پاریس ادامه داده است. خود او در توضیح این دوره گفته «تمامی دروس این دوره توسط استادان فرانسوی و به زبان انگلیسی تدریس شده و اساتید آن در بزرگ‌ترین و بهترین برند‌های دنیا فعال بودند.»

آناشید حسینی

ازدواج آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو 

آناشید حسینی در ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱، با امین‌رضا چلبیانلو ازدواج کرده است. امین‌رضا چلبیانلو، متولد سال ۱۳۶۲ در تبریز، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما است. او به‌واسطه فعالیتش در اینستاگرام و حضور چهره‌های مشهور در کلینیک دندانپزشکی‌اش به شهرت رسیده است.

بر اساس وبسایت امین‌رضا چلبیانلو، او دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ ایمپلنت از آمریکا و عضو انجمن‌های ایمپلنتولوژی آمریکا و جراحان دندانپزشک اروپا است و برنده جایزه برند سال ۲۰۲۱ خاورمیانه و شمال آفریقا از دانشگاه زوریخ سوییس شده است. همچنین به عنوان کارشناس دندانپزشک در صدا و سیما حضور داشته است.

آناشید حسینی

اولین تهیه کننده سینمای ایران که پزشک است را بشناسید

دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است. 

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس  کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست وزیر اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

آناشید حسینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied