شمانیوز
شما نیوز

ژیلا صادقی

لباس ژیلا صادقی او را رسوا کرد | واکنش ژیلا صادقی به تهدید شدنش در مجازی

ژیلا صادقی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مجری با لباسی متفاوت ظاهر شد که حواشی بسیاری در پی داشت.

لباس ژیلا صادقی او را رسوا کرد | واکنش ژیلا صادقی به تهدید شدنش در مجازی

به گزارش شمانیوزژیلا صادقی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مجری با لباسی متفاوت ظاهر شد که حواشی بسیاری در پی داشت.ژیلا صادقی مجری 43 ساله تلویزیون با محسن رجبی ازدواج کرد ژیلا صادقی ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد. چندی پیش شایعه طلاق ژیلا صادقی از همسرش در فضای مجازی پیچید که او با انتشار استوری ای در فضای مجازی به این شایعات پاسخ داد.

توضیحاتی درباره لباس ژیلا صادقی

ژیلا صادقی که با پوشش متفاوت به اجرای برنامه صبحگاهی در رسانه ملی پرداخت، در واکنش به حواشی اخیر و انتقادات به اجرای خود با کت سفید و روسری رنگی نوشت:

من سالهاست متفاوت اجرا کردم متفاوت،پوشیدم متفاوت رفتار کردم و همیشه مورد اعتراض مدیران قرار میگرفتم تا جایی که ممنوع التصویر زمانی هم میشدم.

درست و استاندارد لباس پوشیدن و شیک و خوش رنگ و لعاب انتخاب کردن لباس مجری نه از نظر من که از نظر کارشناسان رسانه یعنی احترام به مخاطب و این نکته برای من حائز اهمیت است.

تا جایی که در پروژهای قید اجرا را زدم فقط به خاطر یک سراستین و جالب که بدونین همون لباس و در برنامه دیگری پوشیدم این قصه نشون میده کاملن پای سلیقه مدیران شبکه ها در میونه نه استاندارد رسانه.

لباس مورد نظر کت و دامن نیست یک مانتوی ساده است که رنگ بالاتنه متفاوت است. قصه چیز دیگری است که حتمن مفصل در خصوصش ویدئویی پست خواهم کرد.

 

ژیلا صادقی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied